23 Mart 2017 Perşembe

LR'DA EKİP OLMAK VE İLK ÖDÜL SAATİ KAZANMAK NE DEMEKTİR?


Siz bu fotoğraflarda ne görüyorsunuz bilmem ama ben başarıyı hedefleyen hatta başarıp artık Başkan oldum ama yetmez başarmak isteyenlere de destek olmalıyım diyen bir insan ve onunla birlikte aynı yolda yürüyen insanlar görüyorum.

 Bu bir teşekkür yazısıdır. Bu ay #seiko nun #lr için özel ürettiği hızlı başlangıç ödülü olan saatimi almaya hak kazandım👍🏻. Öncelikle ekibime çoook teşekkür ediyorum bu bir takım işi ve biz harika bir takımız, ekibimde olduğunuz için çok mutluyum. Şubat ayında size de saat yapacağız😉, gösterdiğim çabayı gören arkadaşlarım vardı ihtiyaçları olmadığı halde biz de varız sana desteğiz diyen hatta bazıları sadece adreslerini verdi ürünü bile sen seç dedi sonrasında ürün kullanmaya devam ediyorlar o ayrı seviyorum sizi 💕 muhteşem liderlerim var bu yolda bana destek olan, her hafta planlarımı gözden geçirdiğimiz fikir alışverişinde bulunduğumuz; siz var ya siz muhteşemsiniz.

Tabii ki çok kolay bir ay değildi bir çok kişi dinlemek bile istemedi, kargosunu almayanlar alamayanlar oldu; kesin bana destek olur diye düşündüğüm kişiler istemiyorum ( bazıları açıklama yapıp durumlarını anlattı sözüm onlara değil ), boş işler bunlar, amaaan bir saat için mi bu kadar uğraşıyorsun ben sana alayım diyenler de oldu. Sizlere de teşekkür ederim sayenizde o an üzülsem de daha güçlü kalktım ayağa, daha çok asıldım işime. Haklıydınız kendinize göre diğer #network firmalarından o kadar ağzınız yanmıştı ki o kadar kötü şeyler duymuştunuz ki LR'ı tanımadığınız için böyle düşünüyorsunuz. #lrdeğerkatar ben ekibimle birlikte hayatıma #kalite ve #değer katmaya devam edeceğim.

Peki nedir bu saatin özelliği derseniz hemen açıklayayım. LR'a iş ortağı olduğunuz ilk 3 ayın birinde ekibinizle birlikte 200 puan yaptığınızda saati hak edersiniz. Bu şu demektir sizin artık bir ekibiniz var ve büyümeye başlarsınız, ekibinize de saat yapmayı öğrettiğinizde ise araba almaya hak kazanmak için harekete geçmiş olursunuz. Mantık bu kadar basit önce siz kazanacaksınız sonra da ekibinize öğreteceksiniz.

Sen de istersen 0541 528 1434 nolu telefondan arayabilirsin, birlikte daha da güçlü devam edebiliriz,👊🏻hayatınız değişebilir. 💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder